27.8.2012

אודות מוגובי

מוגובי הוא עולם וירטואלי ומאתרי הילדים המוביל בארץ לגילאי 6-13 הפועל בשיתוף עם אתר וואלה! האתר מופעל על ידי קבוצת מוגובי בע"מ המתמחה בפיתוח עולמות וירטואלים חווייתיים לילדים באינטרנט אשר מעשירים את החוויה התרבותית של הגולש תוך שמירה על סטנדרטים מחמירים של "הגנה על פרטיות" וטיפוח הקשר החברתי בין הילדים. הקבוצה שמה דגש רב על נושא הבטיחות באתר ומקפידה על חשיפת הגולשים הצעירים לעולם תוכן נקי, נטול אלימות ושפה לא נאותה.
באתר קיימים שפע של משחקים ופעילויות מעשירות בתחומי התרבות, הטבע והסביבה, מורשת וחינוך לאהבת ארץ ישראל. תכני האתר והפעילויות מתעדכנים על בסיס שוטף! במסגרת האתר נערכים מידי פעם פרויקטים חינוכיים כדוגמת פעילות ללימוד בטיחות באינטרנט שנערכה באפריל 2010 תחת השם "מוגוביסטים שומרים על עצמם"
מהו המוגובי ? בעולם כל ילד יוצר לעצמו דמות וירטואלית, הקרויה 'מוגובי'. שבאמצעותה הוא יכול לדבר, לעצב חדר, לרכוש פריטים, לזכות בפרסים, להשתתף במסיבות ואירועים ייחודיים בחגים וימי חול. הגישה המלאה לכל מגוון הפעילויות אפשרי למנויים באתר.
גולשי האתר נהנים מאנונימיות מלאה וממקסימום הגנה על בטיחותם וביטחונם בכל שעות הפעילות. מנגנון בקרה מונע שילוב תכנים בלתי הולמים, ומספק להורי הילדים השגחה מלאה וידיעה שילדיהם נחשפים לעולם תוכן מעשיר, מוגן ובטוח. חוקי העולם של מוגובי אוסרים על המשתמשים לדבר בשפה לא נאותה, העלולה לפגוע במשתמשים אחרים, או למסור פרטים אישיים (כגון מספר טלפון, כתובת, שם אמיתי וכדומה). אפשרות הכתיבה של משתמש אשר עובר על חוקי העולם נחסמת מיידית באופן אוטומטי.
ההרשמה לעולם של מוגובי והמשחקים בו הינם ללא תשלום, אך גישה ללא הגבלה לעולם והיכולת ליהנות מכל מה שהוא מציע דורשת רכישת "כרטיס תושב" לעולם באמצעות מנוי
כיום מבקרים במוגובי למעלה מ-600,000 גולשים והוא נבחר לאתר הילדים המוביל בישראל (אחרי פייסבוק הבינלאומי) בסקר של כלכליסט מינואר 2010, לאתר הבטוח לילדים באינטרנט בישראל (webi2011), ולמשחק החברתי הטוב ביותר בישראל ׁGameIs2010).
מוגובי נחשב היום לעולם הוירטואלי המוביל בישראל.
ראה ידיעה ב"כלכליסט"


http://www.calcalist.co.il/marketing/articles/0,7340,L-3385476,00.html





יעל ארד
יו"ר דירקטוריון
בעבר מנכ"ל חברת PMI, הישראלית הראשונה שזכתה במדליה אולימפית, ג'ודו, ברצלונה 1992
אייל שמי
מנכ"ל
ממייסדי תעשיית משחקי המחשב בישראל, בעבר בכיר בחברת הלומדות לילדים - קומפדיה בע"מ.
דרור חבושה
מייסד
מבעלי Eteacher – בית הספר המקוון לשפות הגדול בעולם.
אילה רווח
סמנכ"ל שיווק
לשעבר סמנכ"ל מוצרים של AllJobs. ומנהלת מוצרי התוכן של נטוויז'ן.
צחי יואל
מנהל פיתוח האתר.
ליעד שטדלר
ארט דירקטורית
מתמחה בעיצוב בתחום הילדים.
רביד חי
מנהלת תפעול ושירות לקוחות
נדיה אסרזון
אנימטורית.
רוני רשקובאן
אנימטורית.
קארין ליפה
מנהלת קהילה
לשעבר, מורה לדרמה לילדים ובני נוער בארץ ובחו"ל. מנהלת קהילת הילדים בארגון הקהילה הישראלית בפראג, ומדריכה ברשות הטבע והגנים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה